چطور با ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین هر سطحی را به صفحه لمسی تبدیل کنید   

ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین

پیشرفت تکنولوژی موجب شده دانش‌آموزان در کلاس های درس مشارکت فعالی داشته باشند. یکی از راه‌هایی که معلمین می‌توانند دروس را به روشی جذاب به دانش اموزان تدریس کنند، ارائه اموزش ها با ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین است که آموزش را با مهارت‌های دیجیتالی ادغام می کند و به علت سرگرم کننده بودن اشتیاق بیشتری در دانش آموزان برای فعالیت در کلاس بوجود می آورد.

استفاده از ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین به معلمین این امکان را می دهد که پرده نمایش را به یک صفحه لمسی تبدیل کنند و از دانش آموزان بخواهند به طور فعال در فرایند آموزش شرکت کنند.

 

مزایای استفاده از ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین

ویدئو پروژکتور آموزشی با قابلیت ایجاد پرده ‌نمایش لمسی که به نام پروژکتور تعاملی نیز مشهور است مزایای فوق العاده ای برای معلمین و دانش آموزان دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

امکان اتصال به سایر دستگاه ها

ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین این امکان را به معلمین و دانش آموزان می‌دهد تا هر دستگاهی را به پروژکتور متصل کرده و محتوای آن را روی پرده نمایش دهند.

دانش آموزان می توانند  تبلت،  لپ تاپ  یا گوشی موبایل خود را با استفاده از پورت های ورودی و خروجی ویدئو پروژکتور یا به صورت اتصال بی سیم، به ویدئو پروژکتور متصل کنند و حتی چندین ورودی همزمان را روی پرده، نمایش دهند.

این نوع تعامل بین دانش آموزان رقابت ایجاد کرده و انگیزه آنها را برای مشارکت در کلاس چندین برابر می کند.

مشارکت فعال دانش آموزان در فرایند آموزش

ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین می تواند به مربیان کمک کنند تا دانش آموزان را در هر سنی  در کلاس درس مشارکت دهند. صفحه نمایش های لمسی، مهارت های حرکتی را بهبود بخشیده و یادگیری حسی را فعال می کنند.

همچنین بخوانید :  راهنمای خرید و قیمت ویدئو پروژکتور مدارس

دانش آموزان از همان اوایل با آموزش در مهدکودک می توانند از تبلت و لپ تاپ به خوبی استفاده کنند. آنها با کمک ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین می توانند مهارت های حرکتی ظریف خود را بهبود بخشند. مطالعات نشان داده اند که  تعامل با صفحه نمایش  از طریق لمس اسکرین می تواند این مهارت ها را بهبود بخشد.

 

ترکیب یادگیری تصویری و لمسی با ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین

ویدئو پروژکتور های تعاملی، موجب می شود دانش آموزان ترکیبی از یادگیری بصری و لمسی را تجربه کنند که به رشد آنها در کلاس کمک می کند. این نوع آموزش به آنها اجازه می دهد تا در یادگیری حسی شرکت کنند و از رشد شناختی پشتیبانی می کند.

یادگیری حسی همچنین دانش آموزان را درگیر مطالب کلاسی کرده و توجه دانش آموزان را با سبک های مختلف یادگیری را حفظ می کند و به طور طبیعی با حس کنجکاوی و اکتشاف دانش آموزان کم سن سازگار است.

 

افزایش تعامل و مشارکت دانش آموزان در کلاس درس

تعامل در محیط های آموزشی و کلاس درس اهمیت زیادی دارد، زیرا به میزان قابل توجهی به معلمین اجازه می دهد تا سبک آموزش خود را بهینه کنند. ویدئو پروژکتور آموزشی تعاملی به همان اندازه که محصولاتی مانند وایت بردهای تعاملی مفید واقع شده اند، محبوبیت پیدا کرده اند. زیرا توانسته اند تعامل و مشارکت دانش آموزان را در کلاس درس چندین برابر افزایش دهند.

 

 

بهترین ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین

ویدئو پروژکتور شورت ترو و لمسی جدید اپسون به نام  EB-595WI با طراحی ساده و عملکرد فوق العاده بالا بهترین پروژکتور تعاملی برای کلاس های درس و محیط های آموزشی است.

همچنین بخوانید :  ویدئو پروژکتور اپسون مدل EPSON PowerLite 2250U

پروژکتورهای اپسون دارای مزایای بی شماری از جمله روشنایی بالا، وضوح تصویر، امکان تبدیل پرده نمایش یا هر سطح دیگری به صفحه لمسی و بسیاری ویژگی های تعاملی دیگر به گزینه ای اقتصادی و بسیار انعطاف پذیر برای محیطهای آموزشی تبدیل شده اند.

ویدئو پروژکتورهای شورت ترو مجهز به پورت های ورودی و خروجی متعدد اپسون را می توان هم  در اتاق های جلسات کوچک و هم در کلاس های درس بزرگ مورد استفاده قرار داد.

ویژگی های ویدئو پروژکتورهای شورت ترو EB-595WI اپسون

 

در  ویدئو پروژکتور آموزشی تاچ اسکرین اپسون می توانید برای پیمایش، لمس، ضربه زدن، بزرگ و کوچک کردن و چرخاندن تصاویر از لمس انگشتان یا قلم لمسی استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این پروژکتور تعاملی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

عملکرد تعاملی بدون نیاز به کامپیوتر

امکان حاشیه نویسی روی اسناد الکترونیکی بدون نیاز به نصب درایور یا اتصال به کامپیوتر

امکان استفاده از قلم های تعاملی مانند ماوس کامپیوتر

مجهز به پورت های ورودی و خروجی متموع از جمله آنالوگ معمولی، دو HDMI برای اتصال دستگاه های تلفن همراه اندرویدی به ویدئوپروژکتور

قابلیت اپسون iProjectionکه  به شما امکان می دهد محتویات گوشی هوشمند خود را به راحتی و به صورت بی سیم نمایش دهید

 

 

 

 

 

https://actis.co.in/product-release-transform-almost-any-surface-into-a-finger-touch-interactive-display-with-an-interactive-3-lcd-projector

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
سلام
چطوری میتونم کمکت کنم؟
Call Now Buttonتماس بگیرید