راهنمای طراحی و تجهیز سالن کنفرانس

طراحی و تجهیز سالن کنفرانس

در سال های اخیر با معرفی سیستم های هوشمند شاهد پیشرفت فوق العاده ای بوده است. در دنیای امروزی، فناوری‌های ارتباطی پیشرفته موجب شده تعامل و همکاری راحت تر و سریعتر شود. سازمان‌ها با استفاده از فناوری‌های صوتی و تصویری هوشمند می توانند خدمات بهتری نسبت به گذشته ارائه دهند. به همین علت، طراحی و تجهیز سالن کنفرانس    با یک سیستم صوتی/تصویری جامع برای موفقیت در هر تجارتی مهم است.

تجهیزات صوتی و تصویری با کیفیت بالا، اتاق کنفرانس را به محیطی عالی برای همکاری و مشارکت تبدیل می کند. همه چیز از یک تماس تلفنی ساده گرفته تا یک پرزنتیشن بزرگ می تواند به نحوی تاثیرگذار اجرا شود که انگیزه بیشتری به کارمندان، اعضای شرکت کننده در جلسه، مدیران و حتی مشتریان بالقوه برای حرکت رو به جلو و برداشتن قدم بعدی بدهد.

با استفاده از تجهیزات تعاملی و هوشمند سالن کنفرانس، فرصت های بالقوه می تواند شکوفا شود و بهره وری افزایش یابد. برای کمک به برقراری یک ارتباط موثر، سالن های کنفرانی امروزی نیاز دارند که به امکانات و سیستم های زیر مجهز شوند.

 

1. سیستم کنفرانس.

سیستم کنفرانس برای طراحی و تجهیز سالن کنفرانس، کاملا ضروری هستند. این سیستم ها تقریبا در تمام اتاق جلسات چه بزرگ و چه کوچک دیده می شوند. از سیستم کنفرانس می توان برای تبادل نظر، به اشتراک گذاشتن رای، سخنرانی و درگیر شدن در بحث استفاده کرد.

سعی کنید سیستم کنفرانسی بخرید که تجهیزات صوتی و میکروفون خوبی داشته باشد تا کل افراد حاضر در اتاق بتواند صدای یکدیگر را بشنوند. همچنین، در صورتی که می خواهید با شخص دیگری از دفتر تماس بگیرید، سیستم ویدئو کنفرانس خود را با آن همگام کنید.

 

2. میز و صندلی مناسب اتاق جلسات.

در یک اتاق جلسه حرفه ای حدود 10 صندلی و یک میز بزرگ قرار دارد که صندلی ها با فاصله مناسب اطراف آن قرار گرفته اند. طرح میز و صندلی اتاق کنفرانس باید به نحوی باشد که اولا ظاهری باکلاس و شیک به فضا بدهد ثانیا اندازه آن با فضای موجود در اتاق متناسب باشد تا سایر تجهیزات اتاق کنفرانس به خوبی در آن جا شوند.

همچنین بخوانید :  آشنایی با ویژگی های ویدئو پروژکتور 4K UHD

 

3. طراحی و تجهیز سالن کنفرانس با وایت برد هوشمند.

با استفاده از فناوری وایت برد تعاملی که به قابلیت هایی نظیر چند لمس همزمان مجهز باشد می توان امکان تعامل بهتری را بین افراد برای ارائه اسناد و کامنت گذاشتن روی صفحه نمایش ایجاد کرد. قابلیت اتصال به شبکه اجازه دسترسی به چاپگر و اتصال به رایانه ها بدون نیاز به کابل را به وایت برد تعاملی می دهد که می تواند به اشتراک گذاری داده را در بهترین حالت ممکن امکان پذیر کند.

 

4. طراحی و تجهیز سالن کنفرانس با ویدئو پروژکتور دیجیتال.

ویدئو پروژکتور دیجیتال جدیدترین جایگزین برای پروژکتورهای سقفی هستند. این ویدئو پروژکتور های مناسب سالن کنفرانس از فناوری های جدید 3LCD یا لیزر برای نمایش تصویر روی پرده، استفاده می کنند که نمایش نمودارها، تصاویر، اسناد و سایر محتواها را با بالاترین کیفیت امکان پذیر می کند.

اگر به دنبال خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای سالن کنفرانس خود هستید ما ویدئو پروژکتور اپسونFH52 را به شما پیشنهاد می کنیم که نه تنها کیفیت و وضوح فوق العاده بالایی دارد بلکه به علت دارا بودن روشنایی بالا تصاویر را حتی در اتاق هایی با نور زیاد نیز به خوبی نمایش می دهد.

 

5. طراحی و تجهیز سالن کنفرانس با ویدئوکنفرانس.

اگر به دنبال خرید تمام امکانات ضروری برای اتاق کنفرانس خود باشید، قطعا سیستم ویدئو کنفرانس یکی از انها است. با این سیستم می توانید به راحتی با افراد دیگر در هر نقطه ای که باشند ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنید. با توجه به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا اکثر شرکت ها به دورکاری روی آوردند و تعداد سفر های کاری برای شرکت در جلسات نیز به حداقل رسیده و کارمندان اکنون ترجیح می دهند جلسات را به صورت غیرحضوری از طریق یک اتاق کنفرانس مجازی برگزار کنند، به نفع تان است که روی یک ویدئو کنفرانس فوق العاده خوب سرمایه گذاری کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید مدل های مختلف ویدئو کنفرانس را در سایت ما بررسی کرده و پس از مقایسه قیمت ها مدل مناسب خودتان را سفارش دهید.

همچنین بخوانید :  مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتور مناسب برای سینما و سالن تئاتر

 

6. دوربین های فیلمبرداری و وبکم با کیفیت بالا.

شفافیت هدف اصلی برگزاری هر جلسه ای است و فناوری وبکم و دوربین های ویدئویی برای تولید تصاویر با کیفیت فوق العاده طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی کرده است. دوربین‌های HD که در نقاط استراتژیک اتاق کنفرانس نصب می شوند می‌توانند کل جلسه را در حین برگزاری تصویربرداری و پخش کنند. یکی از بزرگترین چالش ها برای ضبط جلسات کاری، پیدا کردن دوربینی است که بتواند همه چیز را در اتاق کنفرانس ثبت کند، اما نگران نباشید وبکم Averتمامی این مشکلات را حل کرده است. توصیه می کنیم اگر قصد طراحی و تجهیز سالن کنفرانس خود را با یک وبکم پیشرفته دارید حتما وبکم Aver با قابلیت ضبط تصاویر 360 درجه را خریداری کنید.

 

7.طراحی و تجهیز اتاق کنفرانس به نرم افزار مناسب.

تجهیزات اتاق کنفرانس مدرن تاحدودی پیچیده هستند. هرچند تمام آنها معمولاً یک رابط کاربری ساده دارند، اما شما به یک نرم‌افزار مناسب برای عملکرد یکپارچه و روان نیاز دارید.

نرم افزار Skype تجاری که به شما امکان می‌دهد تا 250 نفر را به جلسات آنلاین اضافه کنید، می تواند نرم افزار مناسبی باشد. اما به هرحال هر نرم افزاری که بتواند امنیت مناسبی را فراهم کند و به شما امکان دهد که حضور اعضای جلسه را حتی از راه دور مدیریت کنید برای شما مناسب است.

 

8. سیستم رزرو اتاق.

برای کارآمدتر کردن جلسات و صرفه جویی در زمان، استفاده از سیستم رزرو اتاق کنفرانس کاملا مفید است. چنین سیستمی به استفاده بهینه از اتاق های جلسه کمک می کند. مهم است که سیستم رزرو اتاق دارای رابط کاربر پسند، استفاده آسان و ادغام راحت تر باشد.

 

با خرید تجهیزات سالن کنفرانس از سایت نوآوران فراتک افق هوشمند می توانید جلسه بعدی خود را هوشمندتر و تعاملی تر برگزار کنید.

 

https://www.nettask.de/en/blog/blog-article/id-12-essential-equipment-features-for-conference-rooms.html

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
سلام
چطوری میتونم کمکت کنم؟
Call Now Buttonتماس بگیرید