معلمان چگونه از ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس استفاده می‌کنند؟ ویدئو پروژکتور آموزشی

پروژکتورمدارس

فناوری می‌تواند آموزش را متحول کند و در آن شکی نیست از روزهایی که مدارس دارای تنها یک آزمایشگاه یا اتاق کامپیوتری مجزا بودند که دانش‌آموزان دسترسی محدودی به آن‌ها داشتند، مدت‌ها گذشته است. در عوض، فضاهای آموزشی بازطراحی شده در حال تسخیر هستند و امروزه هر کلاسی باید یک کلاس هوشمند باشد. هوشمندترین عنصر در هر کلاس درس امروز، سیستم پروژکتور یعنی ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس است. یک ابزار یادگیری بصری که آموزش را به سطح کاملاً متفاوتی می‌برد که هرگز در کلاس‌های درس سنتی تصور نمی‌شد. ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس فقط ابزاری برای آسان‌کردن کلاس برای معلمان نیستند. آنها هر درس را به طور قابل‌توجهی تأثیرگذار می‌کنند، از زمان کلاس استفاده بهتری می‌کنند و یادگیری دانش‌آموز را در هسته هر فعالیت قرار می‌دهند.

امروزه اساتید و معلمان در سرتاسر جهان چالش‌های مشترکی دارند که همه این چالش‌ها را می‌توان با ادغام ویدئو پروژکتور آموزشی در روش‌های آموزشی خود به‌راحتی حل کرد. اکثر متخصصان آموزش از نبود ابزار مشارکتی کافی که بتواند دانش‌آموزان را قادر به همکاری بهتر و یکپارچه با یکدیگر کند، شکایت دارند. تعداد زیادی از آنها کمبود ابزارهای ذخیره‌سازی ساده را احساس می‌کنند که می‌تواند مطالب آموزشی و داده‌های دانش‌آموزان را در یک مکان ذخیره کند و تعدادی از آنها نیاز مبرمی به ابزارهای اشتراک فایل بیشتر و بهتر دارند که به چندین کاربر اجازه استفاده یا کار را بدهد. به طور هم‌زمان یک سیستم ویدئو پروژکتور آموزشی و معاصر می‌تواند با تمام این چالش‌ها مبارزه کند و ارزش باورنکردنی را برای کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان نیز به ارمغان بیاورد.

در ادامه به چند ویژگی که ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس در کیفیت آموزش ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت، تا انتها همراه ما باشید:

همچنین بخوانید :  ویدئو پروژکتور جیبی برای گوشی های موبایل چه ویژگی هایی دارد

 

ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس و تغییر در روش تدریس

 

امروزه ویدئو پروژکتورهای هوشمند با حافظه داخلی عرضه می‌شوند و درعین‌حال دست معلمان را باز می‌گذارند تا فایل‌های APK را طبق نیاز مدرسه بدون هیچ زحمتی دانلود کنند. دسترسی آسان به برنامه‌های ویدئوکنفرانس و سایر برنامه‌های آموزشی به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا قفل تمام ویژگی‌هایی را که با خود می‌آورند، باز کنند. ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس دارای بسیاری از ویژگی‌های برتر است که می‌تواند تجربه یادگیری را به‌طورکلی تقویت کند. به‌عنوان‌مثال، پروژکتورهای BenQ دارای یک سیستم پخش X-Sign هستند که در آن پیام‌ها می‌توانند روی یک پروژکتور یا گروهی از پروژکتورها از هر نقطه از جهان پخش شوند و نیاز به نصب هرگونه سیستم PA در مدارس را برطرف می‌کند.

 

ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس و تقویت تعامل در کلاس

 

ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس تعاملی می‌توانند فرایند یاددهی و یادگیری را به‌طورکلی به سطح دیگری ببرند. مطالعات نشان می‌دهد که دانش‌آموزان تشویق می‌شوند در هنگام استفاده از ابزارهای یادگیری مشارکتی، به‌جای نگاه‌کردن به پاسخ‌ها، سعی در حل مستقل مسائل کنند. آنها به‌جای اینکه بخواهند قبل از هم‌کلاسی‌های خود (به شیوه‌ای عجولانه یا غیرمنصفانه) آن را حل کنند، هیجان‌زده هستند که مشکل را به طور مشترک و مستقل حل می‌کنند. پروژکتورها همچنین اطمینان حاصل می‌کنند که همه افراد در کلاس دیدی برابر و واضح از آنچه توسط معلم آموزش داده می‌شود داشته باشند و آنها را تشویق به توجه بیشتر می‌کند.

 

ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس و ارائه طیف گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال

 

ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس با دادن فرصت یادگیری سرگرم‌کننده به دانش‌آموزها برای شرکت در ارائه‌ها، آزمون‌ها، بازی‌ها و سایر فعالیت‌های گروهی به طور قابل‌توجهی تعامل دانش‌آموزان را افزایش می‌دهند. برای معلمان نیز آسان‌تر است، زیرا همیشه می‌توانند عناصر برنامه درسی مختلف را از قبل آماده کنند و فقط با وصل کردن USB خود به پروژکتور آنها را ارائه دهند.

همچنین بخوانید :  قیمت ارزان ترین ویدئو پروژکتور خانگی چقدر است؟

قابلیت‌های سیستم مدیریت حساب (AMS) در پروژکتورها به کاربران این امکان را می‌دهد که مطالب آموزشی را در Google Drive و One Drive خود ذخیره کرده و در کلاس‌های درس به آن‌ها دسترسی داشته و مدیریت کنند. علاوه بر این، پروژکتورها یادگیری ترکیبی و کار بر روی دستگاه‌های شخصی را بسیار آسان‌تر می‌کنند، زیرا امکان نمایش تصویری بهتری از مفاهیم جدید را فراهم می‌کنند که همه می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند و مهم نیست از کجا، مدرسه یا خانه در حال یادگیری باشند.

 

ویدئو پروژکتور آموزشی در مدارس و افزایش بهره‌وری کلاس

 

ویدئو پروژکتور آموزشی تعاملی باعث صرفه‌جویی در زمان برای معلمان و دانش‌آموزان می‌شود. آنها به معلمان این امکان را می‌دهند که مجبور نباشند همه چیز را روی تخته بنویسند و به دانش‌آموزان این آزادی را می‌دهند که مجبور نباشند همه چیز را یادداشت کنند. پروژکتورها همچنین به طور قابل‌توجهی حواس‌پرتی دانش‌آموزان را کاهش می‌دهند؛ زیرا پنجره‌های زیادی برای ایجاد اختلال در جریان کلاس وجود ندارد. معلمان همچنین می‌توانند دانش‌آموزان را در طراحی برنامه‌های درسی مشارکت دهند و مشارکت آن‌ها را به بالاترین سطح برسانند.

 

سخن پایانی

 

شما همواره می‌توانید برای خرید انواع ویدئو پروژکتور آموزشی و… به وب‌سایت معتبر نوآوران فراتک افق هوشمند مراجعه کرده و از راهنمایی‌های تخصصی کارشناسان آن بهرمند شوید. برای اطلاعات بیشتر رجوع شود به معرفی و خرید ویدئو پروژکتور اپسون EPSON EB-982W

 

 

منابع

https://www.k12digest.com/how-projectors-are-powering-smarter-more-impactful-education-in-classrooms/#:~:text=With%20smart%20projectors%2C%20teachers%20can,same%20information%20again%20and%20again.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
سلام
چطوری میتونم کمکت کنم؟
Call Now Buttonتماس بگیرید