آیا خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی به صرفه است؟

خرید ویدئو پروژکتور آموزشی

خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی می تواند گزینه ایده آل و مقرون به صرفه ای باشد زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم می توان از آن در کلاس های آموزشی مختلف استفاده کرد. اما یکی از معایب بزرگ ویدئو پروژکتور های قابل حمل، خطر دزدیده شده بسیار راحت آن است. به همین علت، آنها به امنیت فیزیکی نیاز دارند تا از سرقت این دستگاه های کوچک و جمع جور جلوگیری شود.

اگربه دنبال خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی هستید حتما مطمئن شوید که به قفل کنزینگتون برای اتصال کابل با قفل کنزینگتون مجهز است که به شما اجازه می دهد با استفاده از یک کابل محکم و تقویت شده، پروژکتور را به جایی که حرکت نمی کند ، متصل کرده و در واقع امکان حرکت دادن آن تا زمانیکه خودتان نخواهید، وجود نخواهد داشت.

 

خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی با امکان نصب از سقف

نصب ساده پروژکتور از یک پایه سقفی آن را در برابر سرقت محافظت می کند، زیرا برداشتن پروژکتور از روی پایه زمان بیشتری نسبت به برداشتن یک پروژکتور جیبی که روی میز قرار گفته زمان می برد. برخی از پایه های سقفی با در نظر گرفتن امکانات امنیتی طراحی شده اند و دارای مکانیسم های قفل و کلید برای محافظت از پروژکتور هستند. استفاده از کابل امنیتی همراه با پایه سقفی گزینه امن تری برای پروژکتور های جیبی است.

 

خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی دارای هشدار جابجایی

یکی دیگر از نکات امنیتی در برابر سرقت پروژکتور، آلارم هشدار است. ممکن است رمز عبور پروژکتور توسط دزدان هک شود و نگران نباشند که پروژکتور را از روی پایه آن برمی دارند، اما اگر در پس از برداشتن دستگاه، آلارم هشدار به صدا درآید، توجه را به خود جلب می کند. بنابراین، هنگام خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی باید دقت کنید که دارای آلارم حساس به حرکت باشند. البته می‌توانید یکی از آلارم های ضد سرقت را جداگانه بخرید و روی هر پروژکتوری نصب کنید.

همچنین بخوانید :  ویدئو پروژکتور DLP بهتر است یا 3LCD

 

خرید ویدئو پروژکتور آموزشی با قابلیت مدیریت از راه دور

از نکات مهمی که برای خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی باید در نظر بگیرید، پورت های ورودی و خروجی و اتصالات دستگاه است.

برخی پروژکتور های جیبی امکان اتصال به شبکه را برای مدیریت از راه دور ارائه می دهند که می تواند در زمان مدیریت آن صرفه جویی کند.

معمولاً می‌توانید از یک مرورگر برای اتصال به وب سرور داخلی پروژکتور استفاده کنید و صفحات وب به شما امکان می دهند بر وضعیت و تنظیمات پروژکتور نظارت کنید و همچنین تنظیمات را تغییر دهید. بیشتر پروژکتورهای جدیدتر مجهز به قابلیت مدیریت از راه دور حتی هشدارهای ایمیلی دارند که می‌توانند پیام‌هایی را ارسال کنند تا مثلاً وقتی فن خنک‌کننده کار نمی‌کند، یا زمان تعویض لامپ فرا می‌رسد، به شما هشدار دهند.

 

اتصالات و پورت های ورودی و خروجی ویدئو پروژکتور آموزشی

اتصالات و پورت های ورودی و خروجی ویدئو پروژکتور آموزشی به شما امکان اتصال از دستگاه های مختلف و نمایش محتواهای مختلف را می دهند.

اتصال با شبکه

اگر دستگاه مجهز به قابلیت اتصال تحت شبکه باشد، معمولاً از برنامه‌های اختصاصی استفاده می شود تا کاربران بتوانند داده‌ها را به پروژکتور ارسال کنند.

برخی از برنامه‌های اختصاصی که با شبکه کار می‌کنند به شما امکان می‌دهند خروجی ها را از بیش از یک رایانه به طور همزمان نمایش دهید.

با خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی مجهز به این قابلیت می توانید صفحه نمایش را به چهار بخش جداگانه تقسیم کرده و محتوای هر رایانه را روی هریک نمایش دهید.

همچنین بخوانید :  روش های اتصال ویدئو پروژکتور

این قابلیت در پروژکتورهای آموزشی، کار معلمان و اساتید، را راحت می کند زیرا می توانند دو یا چند محتوا را به طور همزمان از دستگاه های مختلف روی پرده، نمایش دهند.

 

اتصال وای فای

پشتیبانی از Wi-Fi در یک پروژکتور، امکان اتصال کامپیوتر را به صورت بی سیم به آن می کند، که ساده ترین راه برای اتصال و نمایش محتوای آموزشی است.

 

حالت اکو و سازگار با محیط زیست

حالت سازگار با محیط زیست معمولاً عمر لامپ را با کاهش بازده نور افزایش می دهد. همچنین سطح نویز را نیز کاهش می‌دهد، زیرا نور کمتر به معنای گرمای کمتر است و پروژکتور به خنک سازی کمتر و در نتیجه کار کمتر فن نیاز دارد. استفاده از انرژی کمتر همچنین هزینه قبض برق را کاهش می دهد و در هزینه لامپ های گران قیمت صرفه جویی می کند، زیرا لامپ عمر طولانی تری خواهد داشت.

تمام این موارد برای صرفه جویی در بودجه آموزشگاه ها و مدارس مهم است و به طور کلی با توجه به تاکید روزافزون بر حمایت از محیط زیست اهمیت بیشتری دارد.

خرید ویدئو پروژکتور آموزشی جیبی با امکان تنظیم روی حالت سازگار با محیط زیست در مقایسه با حالت استاندارد، روشنایی را تنها 15 تا 20 درصد کاهش می دهند در حالی که طول عمر لامپ را تا 30 تا 40 درصد افزایش می دهد.

برای خرید انواع ویدئو پروژکتور های آموزشی می توانید با کارشناسان نوآوران فراتک افق هوشمند تماس بگیرید.

منبع

https://www.eweek.com/pc-hardware/15-steps-to-choosing-a-projector-for-the-conference-room-or-laptop/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
سلام
چطوری میتونم کمکت کنم؟
Call Now Buttonتماس بگیرید